söndag 8 november 2009

Söndag

Planerna för idag var lång promenad med hundarna. Men det gick i stöpet för Grållan började få ungar. Vi hant upp till Krokträsk och gratta Rune på farsdag. Sen var det bara för mig att sitta vid Grållans låda eftersom hon inte vill vara ensam. Det blev i allafall 3 kattungar troligen 2 honor och 1 gubbe. Gubben skall jag behålla själv honorna skall jag försöka få iväg till bra hem men det dröjer ju ännu innan dom skall iväg.
Senare ikväll skall jag byta i lådan hos dem sen sätter jag buren över lådan så inte hundarna kommer åt dem. Där får katt bostaden vara några veckor i sovrummet.



Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.