tisdag 11 maj 2010

Semester

Igår var det min första semesterdag. Då gjorde jag bara vad jag ville så lite som möjligt. Var på promenad med Kita ner till Mette och hem ca 9 km totalt det var superskönt väder ute. Sen gick jag lite lydnad med Snutte boy för det tycker han är kul, trots att han är älghund.
Sessi (katthonan) var vi och steriliserade i fredags. Hon blev helt förändrad efteråt har sprungit efter mig sen dess. Har jag tur så släpper det när hon slipper tratten på ca 1 vecka till. Nu i em skall vi åka upp till svärfar och hälsa på. Inga större planer har jag för semester. Annat än att hundarna skall aktiveras mera nu. Perfekt väder för det inte för varmt i alla fall som det annars brukar vara när jag har semester.

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.