måndag 28 december 2009

Första vardan efter jul

Stor katt tjej söker ett bra katt hem. Flyttar inte var som helst.
Vill komma till katt fantaster.
Annars stannar vi där vi är.


Liten söt katt tjej söker ett hem. Är 3 mån 8 februari.
Flyttar inte var som helst. Vill till riktiga katt fantaster.
Annars stannar vi där vi är.


Oj vad härligt det känns att vara ledig mellan jul och nyår. Tur att Erika och Monica ställde upp för att jag skulle kunna ta ledigt, tack ska ni ha för det. Idag har jag varit in till Boden på em hämtade linserna för 6 mån och hittade 2 tröjor på rea. Så jag blev lite fattigare. Men det var det värt. Var också om till stora syster och grattade henne en dag i förskott. Nu skall jag krypa till sängs och försöka sova några timmar, kattungarna är i sovrummet på nätterna.
God natt.




Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.