söndag 6 december 2009

Lite av varje

I måndags var jag och besiktade Audin i Boden. Hör och häpna den gick igenom med 2 anmärkningar bara, fick nästan en chock när den gick igenom. Trodde det skulle bli några 2 or på den. Den är i bättre skick än vad jag trodde. Så nu kör jag mellan med den bilen. Audin går som en kloss efter vägen även på halkan och det är ju bra, skönt med fyrhjuls driven bil igen att pendla med. Toyotan har farit till Kiruna. 1 Gammelbil mindre här på gården.
I Fredags tänkte jag fara på dropin i Boden och ta influensa sprutan, men parkeringen var överfull när jag kom dit. Så jag sket i det och for hem istället eftersom jag hade Kita med mig på jobbet den dan. Skall kanske beställa tid i veckan och fara och ta den får se hur det blir med det. Drar väl på mig något elände efter den misstänker jag. I veckan blir det en hektisk vecka i början av veckan, då är Yvonne borta i början av veckan 2 dar tror jag det var. Men det går det också.

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.