torsdag 20 mars 2008

Påsk

Tycker lite synd om mig själv just nu. Har åkt på den attans förkylningen som går. Fick fara hem tidigare från jobbet igår för att febern höll på att bryta ut tordes inte vara kvar där tills det bröt ut eftersom jag får så attans hög feber. Så nu har jag proppat i mig febernedsättande piller sen jag kom hem igår. Och det verkar som om jag började vid rätt tidpunkt med dem den här gången, för hitils har febern inte varit så hög.
Vi hade tänkt vara och fiska hela påsk helgen på isarna, bla i Stora Stenträsk. Men det lär inte bli av. Jag törs inte sitta på isarna nu och frysa då åker jag väl på lunginflammation med min otur. Staffan klagade att han känner av förkylningen också, så fåse om han kan åka iväg och fiska. Jag tror det är första påsken på flera år som vi inte är ute och fiskar på isar under påsken.
Håller febern sig bort så skall jag pallra mig ut med hundarna och gå med dem, då får jag ju i alla fall frisk luft ett tag. Men idag håller jag mig inne hela dan för säkerhets skull. Ingen hundträning under påsken i byn
Glad Påsk på er alla vi känner.
Till min bästa väninna LottaOm du är in här och läser. Så skall du veta att jag tänker på dig varje dag. Det är bara att du hör av dig om du behöver hjälp på något sätt. Hopaps vi snart träffas igen. Kram från vännen Marlene och Kita

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.