tisdag 25 mars 2008

Prosit fortfarande

Det var en attans förkylning inte lätt att bli fri. Har legat under täcket hela påsken. Söndag var första dagen jag kunde vara uppe litegrann, då orkade jag vara uppe ungefär halva dagen. Var fri febern även igår så jag for och jobbade imorse. Det har varit en tung dag på jobbet. Host eländet vill inte släppa så jag får gå runt med en vattenflaska överallt. Så att jag inte skall hosta så hemskt. Hoppas jag slipper det snart så jag får börja med hundarna igen det har inte hänt så mycket sedan jag blev sjuk. Dom börjar behöva röra på sig mera. Kita har legat hela tiden när jag legat sjuk bredvid mig och vaktat. Har jag gått ner så har hon också kommit ner, och när jag gått upp så har hon fölt med.
Jag är lur på att jag måste till läkaren om någon dag till och få pencilin och Coceliana (hur man nu stavar det) mot hostan för jag hostar nästan hela nätterna.
Alla ni som läser det här och har hund spelar ingen sort ras alla går att träna även jakthundar.
Hundträning i NiemiselSöndag kl 14.00Plats: Parkeringen mitt emot Preem eller vägverksplan om vi blir många.Brukshundar, sällskapshundar, jakthundar.Alla hundar tycker om att man jobbar med dem.Och är välkommna till träningen med sin husseeller matte.Är det någon som behöver hjälp så hjälps vi åt.Träningen kostar ingenting.Vi gör det för att vi tycker det är roligt att jobba med våra hundar.
Ändringar i träningen kommer in på hemsidan under träning.
http://www.vargjsonikita.com/
Har du någon fundering om träningen så är det bara att ringa.Jeanette Larsson 070-2272709 Marlene Larsson 073 - 0838429 Eller maila
marlene.larsson63@gmail.com
Vi gör ett nytt försök nästa helg hoppas jag är i bättre skick då.
Ut nu med era hundar hund folk.

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.