tisdag 25 november 2008

Lite av varje

Jag berättade ju tidigare att Staffan köpt råtobak. I Söndags satt vi och skar tobak vid köksbordet båda två så han skulle kunna använda den. Men jessus anamma vilket bängel att skära den med kniv inte det lättaste. Måndag var jag på en kiosk i Boden och köpte en tobaks kvarn. Gissa om han var lyrisk när han stod vid arbetsbänken i köket och malde tobak Måndag kväll, och jag förstår han för det var inte lätt med kniv. Jag har själv funderat på att köpa snus satsen som man kan göra snus av, ca 9 kr per dosa skillnad mot 35kr. Men då är den på lössnus bara. Har köpt en dosa lössnus för att se om jag kan gå tillbaks till det idag, vi får se hur det går. Det bästa hade ju varit att kunnat sluta helt med skiten men då blir jag på så attans dåligt humör, så då skulle jag nog få bosätta mig i Bjuråfors mitt i skogen ensam.

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.