tisdag 25 november 2008

Jobbet

Idag har det varit en jädra dag på jobbet med möten nästan hela dagen, möten är inte min favorit. 9,00 Hade jag möte med min bas (Maria) och Erika (Har hand om matutkörning till pensionärer). Erika skall få ett barn i februari. Dom vill att jag lär mig att ta emot matbeställningar, om Håkan och Erikas vikarie blir borta samtidigt. Då frågade jag hur systemet fungerade, Erika berättade hur det fungerade. Att det kommer in matbeställningar Måndag - Onsdag. Det låter ju inte så särskilt svårt sa jag. Sen tittade jag på Maria och sa jag tycker du skall se över min lön nu för nu är jag nästan på alla avdelningar i hela huset.
1. På våran avdelning är jag istället för dig när du inte är där.
2. Jag är för Yvonne när hon är borta och gör utplockning ur saldon.
3. Jag är i köket varje dag.
Och 4. nu vill du även ha in mig på matbeställningarna. Det är nog nu sa jag. Vi säger såhär jag provar Måndag - Onsdag den här veckan sen skiter jag i matbeställningarna om jag inte hört något om min lön tills då. Hon skulle titta över det sa hon. Fåse då vad som händer. Det är bara att hoppas att jag får upp lönen för hög är den ju inte precis.

1 kommentar:

Aila sa...

Heja Marléne, buss på!! Hoppas du får mer i lön, jag tror inte att du är överbetald=)

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.