söndag 23 november 2008

Staffan fyller år

Staffan fyller år idag. Kerstin och Rune kom vid 9 tiden med tårta och present ett par byxor. Herregud jag tror dom var över 2 timmar här, det var länge sen dom varit så länge. Men det var kul dom orkade komma. Nettan, Tom och Nicklas har också varit hit och fikat i em. Av mig får han röntgen på Snutte boy och mössor som jag skall köpa i veckan. Han ville ha en smörgåstårta. Så till fredag beställde jag en 15 bitars tårta. Han har levt på smörgåstårta sen fredag. Han lär nog vara less det när den tagit slut. Sen har telefonen gått varm. Jag tror han är ganska nöjd med sin födelsedag trots den var ojämn så blev det lite halåande.

2 kommentarer:

Aila sa...

Grattis till Staffan; Hurra, Hurra, Hurra, Hurra. Hoppas ni haft det bra idag. Bloggen är fin, jag har lite problem att se för den är lite mörk och jag har inte så stor skärm men den är överskådlig och bra.

Aila sa...

Jag upptäckte att om det är mörkare i rummet så syns det riktigt bra. Problemet för mig är nog ljuset från fönstret som gör att bakgrunden blir nästan svart.
Jag kan ju läsa den under vintern=)=)=)

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.