lördag 5 april 2008

Nu har jag bytt hemsides adress. Blev less på den gamla hemsidan. Därför blev det en helt ny hemsida. Men det är mycket justeringar kvar ännu. Och allt är inte helt klart ännu hoppas ni har överseende med det. Måste hinna med hundarna också.Ha det bra allihopa.
Hela dan idag har det snöat. Troligen har det snöat här sedan någon gång inatt för det har kommit mycket snö. Var ute och gick med hundarna i ca 1½ - 2 timmar. Det var varmt ute så det var ganska skönt att vara ute trots snö ovädret. Vi var blöta alla 3 när vi kom hem. Folk som såg oss i byn på promenad i snövädret trodde nog att jag var sjuk som var ute då, men det var härligt. Imorron kl 14 är det träning i byn för de hundägare som vill. Kommer det inte folk till träningen då så kommer jag att börja träna hundarna själv. För det är ingen ide att jag far fram till träningen varje söndag kl 14 om det inte kommer folk dit. Då kan jag lika gärna börja träna hundarna själv och på de tider som passar oss.
Alla ni som läser det här och har hund spelar ingen sort ras alla går att träna även jakthundar.
Hundträning i NiemiselSöndag kl 14.00Plats: Parkeringen mitt emot Preem eller vägverksplan om vi blir många.Brukshundar, sällskapshundar, jakthundar.Alla hundar tycker om att man jobbar med dem.Och är välkommna till träningen med sin husseeller matte.Är det någon som behöver hjälp så hjälps vi åt.Träningen kostar ingenting.Vi gör det för att vi tycker det är roligt att jobba med våra hundar.
Ändringar i träningen kommer in på hemsidan under träning.
www.vargjsonikita.com
Har du någon fundering om träningen så är det bara att ringa.
Jeanette Larsson 070-2272709
Marlene Larsson 073 - 0838429
Eller maila
marlene.larsson63@gmail.com

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.