måndag 23 mars 2009

Jobbet

Första dagen på en ny arbetsvecka. Måste bara berätta hur gubb jäklarna på jobbet håller på. 1 eller 2 Avdelning hos oss har istortsett kunnat göra som dom velat med bla raster o dyl. Nu har vi 2 nya tjejer till basar. Dom har nu tagit tag i det. Och ser till att alla skall följa spelreglerna som gäller på jobbet. Vilket många av oss andra tycker är bra att dom tagit tag i. Dom har nu fått med sig alla andra basar också.
Gubbarna som jobbar på dessa avdelningar beter sig som 3 åriga gossar på lekis, i stort sett så barsligt. Gissa om vi är många som är dölessa på tjaffset som dom håller på med. Också fattar dom inte att det är dom själva + alla andra som får ta alla smällar där. Jag tror inte att jag kommer att kunna hålla mig snart, några av dem åker nog snart på en utskällning. Grrrrrr

1 kommentar:

Anonym sa...

Det måste du göra.

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.