söndag 8 mars 2009

Söndag

Har ju som sagt var haft förkylning sen förra fredan så jag har inte orkat skriva något här, det har inte hänt så mycket heller så det har inte varit någon ide. Normalt sett när jag är förkyld så brukar jag få hög feber,men den här gången hant jag börja äta piller direkt mot febern. Så jag har jobbat det dras ju så attans mycket från lönen om man är hemma. Så på dagarna har jag jobbat och på kvällarna har jag varit helt slut så då har jag legat på rumssoffan och slappat har inte orkat något då.
Igår var vi till Råtjärn på fiske premiär. Enda sjön som jag alltid brukar slå Staffan på. Hör och häpna till och med jag blev utan fisk där. Har aldrig hänt där under alla år. Är jag piggare nu till veckan så skall hundarna få dra pulkan med ved. Får nog börja med den eftersom Snutte slänger sig i backen i början, tar jag sparken med han så kör jag väl på han.

1 kommentar:

Aila sa...

Hej, hoppas ni är friska och har det bra i det vackra vädret en söndageftermiddag.

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.