tisdag 9 juni 2009

2:a Semester veckan

Har inte idas skriva här på ett tag. Första veckan av semestern har det inte hänt något särskilt. Jag hade en riktig latar vecka. Gjorde bara sånt jag måste. Nu idag har det varit mera fart här. Jag har grävt om blom rabatten för att få bort allt attans ogräs som var iden. Men nu är den städad. I natt ringde fiskarna från Råneå att vi hade strömming att hämta där. Eftersom vi vill ha den färsk så for vi in till Råneå vid 1 i natt. Vid 3 tiden imorse hade vi packeterat all fisk. Puh. Har sovit ca 3 timmar inatt. Det börjar kännas nu.
Åker upp till Kiruna i slutet av veckan. Skall bli skönt att slippa stressa över en helg för att man skall jobba måndan. Så man hinner vara några dagar när man lika far.

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.