torsdag 28 maj 2009

Torsdag

Äntligen bara 1 dag kvar tills semestern börjar. Nu kommer jag nog att räkna de sista timmarna tills jag blir ledig i 5 veckor. Det har varit mycket göra på jobbet sista tiden så jag har varit jättetrött hemma, antagligen för att jag haft mycket nya arbetsuppgifter. Så det skall bli jätteskönt att bli ledig ett tag. Under semestern är det inte inplanerat något särskilt, så det får bli vad det blir då.
Kerstin (svärmor) fick åka in med ambulans igen idag till Sunderbyn. Det blev ett himla tjorvande med henne. Men det blir väl så då man blir gammal. Vi skall upp i helgen till Rune och hålla han sällskap ett tag när han är ensam där. Skall ta med lite färdiga rätter åt han också, så kan han ju bara värma i mikron. Nej nu skall jag slänga mig framför tvn ett tag.

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.