måndag 19 december 2011

Iphone lektion

Ikväll när jag slutat jobba for jag upp till Nettan och hon fick visa mig hur man fick in talböcker i mobilen. Hon satte in 2 av de tre jag skulle sätta in i den. Jaja tänkte jag nog kommer jag ihåg när jag kommer hem så jag sätter i den tredje. Men jag trodde nog mitt minne var bättre än det var. Men nu har jag ju 2 böcker i den iallafall. Det räcker ju ett tag.
Herregud vad det snöar nu igen. Nu börjar till och med jag tycka att det räcker med vårat vita guld. Har handlat nöttunga till julmaten idag på coop det blir mindre och mindre kvar att handla. Nej nu skall jag slappa framför tvn ett tag innan sängen väntar.

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.