söndag 18 december 2011

Jul igen

Snart är det jul igen. Jag har inte varit här så mycket och skrivit, men jag har inte haft lust att hålla på med bloggen. Det har hänt för mycket här i år. Svärfar har bla gått bort men han behövde få slippa, han var dålig den sista tiden gav upp efter att svärmor dog. Har haft mer än fullt upp på jobbet vi har startat ett nytt jobb där som har hamnat på mig men det är kul.
Nu är det bara en vecka kvar till jul. Jag har köpt de flesta julklapparna klart, och köpt lite av julmaten. Skinka, laxen och inläggnings sillen är köpt, kvar är nöttungan, pressylta, ingredienser till janssons, rödbetssallad och frukt sen är det klart. Julen blir här hemma i Niemisel troligen och det skall bli skönt att vara hemma en jul.
Mette har varit hit ikväll med hundarna vi har börjat lära hennes Worstervalp Queso inkallning, hon har det hon gör med den tanten Mette. Men jag tror det kommer att bli en fin hund när hon är färdig. Kita fick gå lite lydnad också. Fåse nu om jag får ut det här inlägget, det har bänglat här ett tag för mig.

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.