lördag 28 februari 2009

Lördag

Idag på förmiddan har vi varit till Morjärv på GK och handlat. Jag köpteett par röda täck byxor till min röda vinterjacka och lite rengöringsmedel och godis åt Rune. Staffan handlade också litegrann. Sen var vi förbi i Avafors till Nettan, Tom och Nicklas på Nicklas kalas. Herregud vad Cox har vuxit både på längden och höjden. Han blir nog fin när han vuxit klart.
När vi kom hem så gick jag ut på promenad med Kita. Sen gick jag med Snutte och han fick dra pulkan, han tjaffsade litegrann men han slutar nog snart. När jag kom in så åt vi av Somlaks vårrullar, kanongoda är dom proppmätt blev jag. Sen så har jag fryst här hemma fast normalt sett så tycker jag det är för varmt. Håller nog på att åka på förkylning. Igår hade jag ont i huvet fick ta piller och imorse när jag vaknade så snorade jag. Så fåse om jag inte snart blir liggande i den skiten. Skulle inte förvåna mig eftersom jag sa åt Lotta sist när jag pratade med henne att jag skulle komma upp nästa helg om det inte kommer något emellan. Det är bara att hoppas jag slipper förkylningen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Blir ju inte så mycket att umgås med mamma eftersom hon jobbar ju 9-22 varje dag :P

Marlene´s blogg sa...

Svar till Emma.
Jag vet att det inte blir att umgås så mycket med din mamma om jag far upp. Men det är väl nu hon behöver mest hjälp, och alltid något kan jag säkert göra.
Marlene

Aila sa...

Hej, jag saknar en uppdatering, har du glömt bort dina fans=)

Anonym sa...

JAAAAAAA jag behöver hjälp!!!!!! Jobbar ihjäl mig ;-))

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.