fredag 9 oktober 2009

Äntligen helg

Idag har jag slutat jobba redan vid tiden. Kanonskönt var det att sluta så tidigt. Har legat och vilat på soffan ett tag när jag kom hem. Nu i veckan har snö eländet kommit hit, ca 1½ dm har det kommit ungefär. Jag har väntat att snön skulle försvinna men den envisas med att vara kvar. Så det verkar som om vi har fått snön tidigt i år.
Imorron när jag varit och handlat skall jag pallra mig ut på lång promenad med hundarna. Staffan skall upp och stycka sista älgen dom fick, så då tänkte jag ge mycket tid åt hundarna. Sen tror jag Snutte boy skall komma in och vara inne med mig och Kita. Nu har dom äntligen hittat felet på svärmor i Sunderbyn. Hoppas dom får till det snart och att hon börjar äta mat. Iveckan har det varit många avåkningar med bilar och bussar häromkring. Jag är då bara glad att jag inte haft sommardäck på bilen i veckan då hade väl jag också åkt av. Nu skall jag kika på dumburken ett tag.

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.