torsdag 1 oktober 2009

Storstädning av huset.

Oj det här inlägget skulle ha varit före Ikea resan. Innan Ikea resan så satte Lotta och Staffan igång och rensade i huset slängde grejor och skurade som gehun. Gissa om jag blev paff första dan när jag kom hem och dom sa att dom städat i 6 timmar tror jag det var. Dom höll på i flera dagar. Gjorde ett kanonbra jobb. Tusen tack Lotta för storstädningen här i huset om jag inte sa det åt dig innan du for tillbaks.
Uppe har vi flyttat om och tagit det större rummet till sovrum. För vi fick en sängram (dubbel) av min äldsta syster, därför blev det stora rummet som blev sovrum. Lättare där när man skall dammsuga under sängen bla. Nu måste jag krypa till sängs om jag skall orka upp imorron. Får skriva mera imorron. God natt allihopa.

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.