fredag 2 januari 2009

Ophra

Har ju varit med svärmor på morron till Råneå på apoteket också har vi handlat. När jag kom hem så satte jag mig och tittade på tv en stund. Ophra var då på tvn hon hade en tjej i programmet som var 16 år gammal. Hon hade börjat sjunga när hon var 3 - 4 år hade en fruktansvärt bra röst. Hittade henne på youtube klicka på länken här nere så får ni höra hennes suveräna röst.

Jag har inte kommit på hur man för in musikklipp här, men det blir väl senare. Nu skall jag göra lite nytta här hemma.

1 kommentar:

Aila sa...

Jag har sett henne förrut hon är otroligt duktid och söt. Hon verkar så snäll och gullig=)=)

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.