onsdag 14 januari 2009

Snuttes Röntgen

I eftermiddag var vi till veterinären med Kita. När vi kom hem och jag tog posten ur lådan, så var det ett brev från skk. Vad fasen har dom skickat nu oj det är hårt ropade jag i bilen det är Snuttes röntgenresultat. Han har A leder på höfterna så han är helt felfri och det syns ingenting på hans plåtar. Gissa om jag blev glad när jag fick det bevisat från Skk.

Det dröjer ännu ett bra tag innan jag får ut min hemsida på nätet har fått tjorv på min server och vet inte vad som är fel. Ni får hålla till godo med bloggen sålänge.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratti till HD A.. snyggt jobbat...

Marlene´s blogg sa...

Tack Kiruna för gratulationen. Det kändes superskönt när jag öppnade brevet från SKK. Hade ställt in mig på att något skulle synas på röntgen eftersom han är så stor.
Ha det bra.

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.