söndag 19 april 2009

Fiske i Gunnarsdjupträsk

En bild på Snutte hemma i köket från igår.
Imorse for vi till arken och fiskade på Djupträsk. Jag skall då inte dit och fiska något mera. Varken jag eller Staffan fick fisk ingen av oss hade ett napp heller och ingen fisk syntes det på ekolodet. Annars brukar man i alla fall ha napp där, men i år har jag inte ens haft ett napp på den sjän. Så buu för Djupträsk. Om dom alls planterat i år så är det mycket minimalt antal fiskar tror jag. Jag kommer då inte fara dit mer och fiska på isen.

Till sommaren skall vi ha båten där för att vi köpt årskort där i år. Gäddorna får vi ju då om inte annat. Det började blåsa så mycket där uppe så vi for hem redan innan 10 imorse.

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.