fredag 10 april 2009

Fredag

Idag blev det inget fiske för dåligt väder ute. Vi har istället varit upp till Krokträsk och varit till Rune och Kerstin, vi lagade mat med dem och åt. Dom var jätteglada för det. Kerstin är dålig ännu men hon fick i sig lite mat i allafall. Hoppas att hon blir bättre. Nu ligger hon mest och vilar orkar knappt göra något.
Sen när vi kom hem så har jag satt om alla blommor här hemma. För en gångs skull så gör jag det i tid. Annars brukar jag dra ut på det så endel av dem hinner börja blomma. Någon dag nu under påsken skall jag upp till Krokträsk och sätta om deras blommor också. Eftersom ingen av dem kan göra det nu.
När jag hade satt om blommorna så gick jag ut och gick med Snutte så han skulle få göra något annat. Ren skrället som är i skogen vid vårt hus kom efter vägen men det gick bra. Imorron blir det fiske om vädret är bra här. Då hänger Snutte med också.

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.