lördag 2 maj 2009

Lördag Valborgs helgen

Idag har det inte hänt något särskilt. I morse kom Mona hit och drack kaffe. När hon gick hem så följde jag med Snutte på promenad, Kita fick stanna hemma Snutte behöver känna att han är själv ibland också. Han saknade inte Kita ett dugg på promenaden, tyckte nog det var skönt att vara själv. När vi kom hem hade jag han inne en stund. Sen städade jag nere och skurade det behövdes, halva gården tror jag var i hallen på mattorna.
Sen lagade jag middag spagetti och köttfärssås blev det. Sen gick vi och vilade på soffan ett tag. Mette kom och fick däcken bytta. Imorron skall jag fara efter Norbäcksvägen och kolla om den är någorlunda torr, är den det så skall jag börja köra hundarna med fyrhjulingen nu efter den. När Staffan kommer in så skall vi göra deklarationerna sen efter det så blir det nog tvn.

1 kommentar:

Aila sa...

Halloj, har ni det bra i Niemisel. Jag ser att ni äter spagetti och kör motorcykel=) inte samtidigt hoppas jag.

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.