söndag 3 maj 2009

Söndag

Ursch då var det Söndag igen värsta dan på veckan, jobb imorron igen. Visserligen börjar jag med helt nya (nästan) arbetsuppgifter. Jag skall ha hand om matbeställningarna i 1 månad, han som har det nu skall iväg på praktik. Sen får vi se hur det blir om han får annat jobb.

I em har vi varit med en bekant och tittat på en gård här i byn. Jättefint ställe hoppas att hon får det. Ikväll har vi varit och kört med hundarna. Jag körde 4hjulingen och hade Snutte eftersom han drar i kopplet när han springer, Staffan hade motorcykeln och Kita. Vi var efter Norbäcksvägen den var jättefin att köra efter nu, nysladdad var den. Det hade svämmat över på ett ställe så vi var tvungen att vända tidigare än vad vi tänkt. Men hundarna sprang nog långt ändå det blev 4,5km för dem. Bra start eftersom de inte är så mycket hårdtränade sista tiden. Kita har bättre kondis än Snutte såg jag nu hon sprang mycket fortare än han. Nu skall jag hoppa i durchen och sen blir det sängen jobb imorron

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.