måndag 18 maj 2009

Måndag

Idag märktes det verkligen att det var Måndag på jobbet. Eftersom det är kort vecka nu bara 3 dagars jobb, så hade jag tänkt göra undan så mycket som möjligt. Eftersom maten till pensionärerna måste fungera även om vi är lediga. Men där fick jag tji inte hant jag göra undan i förväg.
Ca 10.30 ringde Staffan och sa att jag skulle hämta han på tandlaget 40 min senare för att han inte fick köra bilen hem, pga all bedövning han fått där. Så det var bara att stoppa på mig jobbtelefonen så jag skulle kunna svara i den hemma, om det skulle vara något och iväg och hämta han. Så imorron blir det nog till att jobba över om jag skall hinna undan allt till Onsdag. Puh
Har inte gjort så mycket idag även om jag kommit hem tidigare från jobbet. Har tvättat lite kläder och röjt litegrann här. Imorron skall jag iväg på prommis med hundarna och träna dom i lydnad. Det är något Snutte tycker är skitskoj fast han är en stor kluns till Jämthund och det är ju kul han tycker om det. Även Kita tycker det är roligt. Hon har ju fått leva ganska fritt i vinter för att bli kaxigare, och det har fungerat nu sätter hon också mot ibland.
Ha det bra alla som är in här.

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.