lördag 16 maj 2009

Vad som hänt under veckan

Har inte hunnit skriva här under veckan, så nu kommer uppdatering för hela veckan. Förra helgen var Lotta här nere över helgen, det gick alldeles för fort. Hoppas du får tid att komma ner snart igen. Men när jag får semester skall jag åka upp dit i några dagar. Svärmor har varit in en sväng på sjukhuset. Igår kom hon hem igen fåse hur länge hon blir hemma den här gången, det är bara att hoppas att dom fått henne på rätt sida.
Sen har det varit jobb. Också har jag motionstränat hundarna. Idag var jag upp till Krokträsk med Kita på morronen och körde henne med fyrhjulingen i ca 1 mil, men det är bara att ha långkallingarna på när man kör den. Det blev väl kallt. Nu har vi sett erovisionen. Tyckte inte om något av bidragen något vidare. Höll på att somna i soffan var tvungen att sätta mig vid datorn, så jag lyckas se röstningen. Sverige tror jag då inte vinner. Imorron skall jag kratta ur hundhagen och hönshagen.

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.