lördag 21 februari 2009

Promenad

Har varit och gått med hundarna idag en långpromenad. Gick en bit mot Boden hållet. När jag var påväg tillbaka hem, så kom Karin Lundmark och gick så vi fortsatte tillsammans till Preem. Kul att få med en byss bo på promenaden. Det var superhärligt att vara ute och gå nu idag har vi bara haft - 5 grader yippee äntligen varmare bara det nu håller i sig. Inget vidare när det är över - 30 grader.
Har haft Snutte inne hela dan idan eftersom det var svalare inne. Staffan har varit ute på gården och hjälpt sin brorsa att flisa, så han har inte kunnat vara inne och elda. För det mesta har han eldat så det blir alldeles för varmt inne för Snutte. Får nog sätta ett lås av något slag för att han skall kunna vara inne mera. Kom med förslag om ni har några. Imorron skall vi också iväg på långprommis om det fortfarande är väder för det. Beställde idag ett bälte till skoteroverallen med en bekant som en same gör som bekantingen känner. Skoteroverallen är nämligen så lång så har jag inget bälte så går jag på benen, har tappat bort bältet som jag brukar ha till den. Nu skall jag bara slappa framför tvn ett tag. Hej svejs

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.