lördag 28 februari 2009

Utmanad

Tre saker som skrämmer mig:
Tandläkare
Att det skall hända mina nära och kära någonting
Kräldjur


Tre personer som får mig att skratta:
Lotta
Karin
Caina


Tre saker jag älskar:
Mina hundar
Min man
Mina nära


Tre saker jag hatar:
Människor som pratar skit om personer de låtsas är deras bekanta och vänner
Bakfalska personer
Städa urtrist tycker jag det är


Tre saker jag inte förstår:
Misshandel
Mord
Vuxna som har sex med barn.


Tre saker som finns på mitt skrivbord:
Mobil
Dator
Högtalare


Tre saker jag gör just nu:
Skriver
Slötittar på tv
Sitter på datastolen


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Vinna mycket pengar
Träffa vargar
?


Tre saker jag kan göra:
Laga mat
Sticka strumpor
Köra bil


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
De med riktig erfarenhet
Människor du litar på
De äldre


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Det hundprataren Ceasar Milan gör
Tala med och förstå djuren
?


Tre favoriträtter:
Vår rullar. Thailändska
Fyra små rätter. Mums
Palt


Tre personer jag utmanar:
Åsa Camilla
Känner ingen mer med blogg som inte redan är utmanad


Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.