lördag 28 februari 2009

Utmaning

Tre saker som skrämmer mig:
Tandläkaren
Att tappa mina nära och kära.
Kräldjur
Tre personer som får mig att skratta:
Lotta
Karin
Carina
Tre saker jag älskar:
Mina hundar
Katterna.
Mina närmaste
Tre saker jag hatar:
Människor som är bakfalska
Människor som pratar skit om de som ska vara deras bekanta
Bläckfisk
Tre saker jag inte förstår:
Misshandel
Mord
Vuxna som ger sig på barn
Tre saker som finns på mitt skrivbord:
Mobil
Högtalare
Dator
Tre saker jag gör just nu:
Skriver
Ser tv
Sitter på datastolen
Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Vinna mycket pengar
?
Tre saker jag kan göra:
Prata i telefon
Hålla på med hundarna
Sticka strumpor
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
De med riktig erfarenhet
De äldre
De som menar det de säger
Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Tala med och förstå djuren
Samma som hundprataren Ceasar Milan
?
Tre favoriträtter:
Fyra små rätter
Vår rullar
Palt
Tre personer jag utmanar:
Camilla
Känner ju ingen mer med blogg…

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.