söndag 15 februari 2009

Snart ny jobbvecka igen

Har nu varit på prommis med Kita. Jessus anamma vad det sned kallt fast vi bara har ca - 15 ute. Kita var pigg och allert värre. Men det är inte underligt hon varit i vila sen operationen. Sist när jag var ute och gick med båda två, så blev vätske påsen större. Men då tror jag att vi gick för långt. Nu går jag kortare promenader med henne och sen går jag en längre med Snutte boy.
Skall nu snart gå och ge hundarna mat. Sen när maten sjunkit på dem skall jag ut med Snutte på hans prommis. Jag köpte ett nytt blinkhalsband på djurmagasinet i Luleå som jag vill testa i mörker. Fungerar det bra så skall jag köpa till båda hundarna.

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.