fredag 15 augusti 2008

Kita 4 år idag

Idag fyller Kita och hennes syskon 4 år. Heregud vad tiden gått fort. Jag tycker det är nyss jag hämtat henne på Gammelstads Djursjukhus. Jag for hem tdigare idag för jag skulle på stan och handla, det gick fortare än jag trodde. Var in på Vackertass och köpte ett jättestort knot ben åt Kita, Nettan jag tog även ett åt Snutte.

När jag kom hem med benet och gav det åt Kita så luktade hon bara på det. Jaja tänke jag det blir något som Snutte får i slutet. Men nu ikväll har hon gnagt på benet så det brakar i hallen där hon ligger. Imorron blir det bara promenad efter elljusspåret med Kita, där det är mjukt underag. Såret verkar ha helat igen det vätskar då inget heller. Har tvättat det fler ggr om dagen för att hålla det rent. Förutom när jag jobbat.

Då har man avklarat första veckan på jobbet efter semestern, det har varit en fruktansvärt tung vecka. Men man ställer väl om sig snart där igen.

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.