fredag 22 augusti 2008

Äntligen fredag

Äntligen ledigt helgen går bara alldeles för fort. När jag kom hem från jobbet gav jag hundarna mat och gjorde undan hönsen för kvällen. Sen for jag iväg till affären och handlade. Köpte där grillskivor och potatis sallad + paprika som vi stekte på woken ute, kanongott var det.

Har sen efter att vi ätit varit och rensat nya rabatten från ogräs innan det blir så mycket där. Sen körde jag Kita i lydnad och det gick bra. Till den här tävlingen kommer jag bara att träna moment som hon behöver förbättra, för hon verkar bli less när man tränar för ofta allt. Några dagar före tävlingen får det bli en träningstävling och se hur det går. Då skall jag fara med hindret in i byn och göra det bland folk och inte hemma på gården.

Hade slut frolic när jag skulle ut och träna henne. Ides inte fara fram och handla så jag skar korvskivor i små bitar istället. Herregud så hon tittade på mig nu för att få en korvbit. Får nog byta ut frolicarna mot korv istället. Nu skall jag bara slappa ett tag och känna efter att jag är ledig.
Ha en bra helg allihopa som är in här och läser.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej..
Jo jag ser en länk, men när jag klickar på den så kommer det bara upp "sidan kan inte visas". Kanske är något fel när du har länkat?

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.