måndag 4 augusti 2008

Sista semester veckan

Imorron em kl 14 far jag med Kita till gammelstad. Skall ha sjukintyg på henne att skicka till försäkringsbolaget efter att jag häjde hennes försäkring. Sen när jag är klar där så åker jag till Kiruna i några dagar. Det skall bli kul att komma dit upp igen och träffa Lotta igen. Det är lite tomt här i byn när hon inte är här, men det går ju att fara dit.

Så Staffan tycker synd om sig själv för han skall sköta både Kita, Snutte och hönsen. Kita hon kommer att vara skitsur när jag lämnar henne hemma, har bara varit borta från henne 1 gång förrut tror jag sen jag köpte henne. Men det kan hon vara. Ids inte ta med egna djur skönt att vara fri från dem ibland. Dessutom ligger en höna på ägg. Så han får det nog lite pirrigt men det kan han behöva. Bara jag nu kommer ihåg att ta med allt. Förra gången glömde jag fler grejor.

Så nu skriver jag nog ingenting mer här förän till helgen.
Ha det bra

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.