fredag 13 juni 2008

MT

Kita har jag ju anmält till Mt:n överallt i år, men har inte fått plats för henne någonstans. Igår vid 22 tiden höll jag på att få en chock då ringde dom från Umeå brukshundsklubb. Det var en som avanmält så jag fick en plats där för henne. Men i år går jag själv med henne. Hoppas att kampen blivit bättre av allt kampande i vinter. Bättre än förra året har den blivit men kanonbra har den ju inte blivit. Det blir den aldrig för henne hon tycker inte om något vidare att kampa.

Har nu packat alla grejor och papper i bilen som jag ska ha med, så jag inte glömmer något. Det skulle sitta fint om jag glömt något och är 35 mil hemifrån. Nu får ni hålla tummarna för oss imorron alla ni som är in här och läser.

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.