fredag 27 juni 2008

Äntligen helg

Gu så skönt äntligen är det helg och ledigt från jobbet. Gissa om jag längtar till semestern. Bara 2 veckor kvar dit, men det känns som om det är jättelänge dit. Men har jag tur går det fort. Jag tror att jag tycker det verkar så länge dit för att jag jobbade hela förra semestern, eftersom jag tänkte först ta valpar med Kita i våras. Men det blev framflyttat till våren 09. Men i år tänker jag attans i mig inte jobba semestern. Men 1 vecka skall jag spara till nästa år. Så jag har mer ledighet att ta ut när hon har valparna.

Vilket skitväder vi haft här i veckan. Det har regnat och gått åska om vartannat. En av kvällarna när jag och hundarna var ute på långpromenad så började det åska när vi var en bra bit hemifrån. Men det var bara att bita ihop och fortsätta trots smällarna som kom. Hoppas det blir bättre väder nu i helgen så att det går att vara ute mera.

TILL ALLA NI SOM ÄR IN HÄR OCH LÄSER OCH BOR I NÄRHETEN.
Hundträning
På grusplan i Niemisel.
Alla hund raser och människor med hund är välkommna.
Vi är ett gäng som tränar där tillsammans, roligare ju flera vi blir.
Allt är gratis.
Vi hjälps åt med det vi kan om någon behöver hjälp.
Söndag kl 18.00
Vid funderingar ring.
Marlene 073-083-84-29
Välkommna

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.