torsdag 5 juni 2008

Sommar

Nu har äntligen sommaren kommit. Men nu är det nästan så man klagar på värmen när man inte är van vid den. Här har vi haft mellan 20 - 30 grader sen helgen. Det har bara varit att vänta tills kvällen när det svalnat av innan man kunnat göra något med hundarna. I förrgår var det som en bastu i bilen när jag åkte hem. Så jag sa åt Staffan jag tar V70n till jobbet imorron. Hmm igår när jag åkte till jobbet och kom till Degersel så kom jag på att jag hade fel bil, hade satt mig i Toyotan av gammal vana. Så kan det gå.

Igår när jag åkte hem från jobbet så ringde Staffan att jag skulle komma och hämta en lax som han fått, så den inte skulle förstöras. Ursch tänkte jag i den här värmen. Men vad gör man inte för en midsommarlax. Jag var om hemma och gav hundarna mat sen for jag och hämtade fisken. Det är jättevackert där han var och fiskade. Här kommer lite bilder därifrån.






Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.