söndag 27 juli 2008

Harrens dag i Kamlunge

Igår var vi till Kamlunge på Harrens Dag. Staffan och Stig skulle vara med på fisketävlingen där. Det var få som fick upp någon harr för att det var för mycket vatten i älven. Fiattan vad jag, Hillevi och Kita var less mot slutet. Jag kommer nog inte att fara dit mera om jag inte fiskar.

Här kommer lite foton från Harrens dag

Här satt jag och Kita mest i skydd från solen.
Det var vedervärdigt varmt där.

Campingplatsen våran i Harrens dag.
Såg nästan ut som ett läger.


Staffan kom upp och fikade när han fiskat i ca 1 timme,
var nog lite less för han hade inte fått någon fisk.

Hillevi när gubbarna hade kommit upp och var less.
Vi hade lite gubb mobbning här.

Stig den andra lessa fiskaren.

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.