söndag 27 juli 2008

I förrgår var jag och Staffan in till Boden och handlade, jag hämtade pengar också. Vi handlade mat också var vi in till Vackertass, skulle köpa kex till hundarna. Staffan frågade expediten mitt där det var om dom hade regn täcken till hundar. Till vem skall du ha täcket sa jag. Till Kita sa han. Jag tänker då inte hålla på och ta av henne kläder sa jag, men jag skall göra det sa han.

Dom hade 1 täcke 65 cm och 1 täcke 55 cm, 55 var för litet såg han och det som var 65 trodde han var för stort. Men jag såg att det passade men sa inget. När vi kom hem så mätte han henne. Faan sa han det hade ju passat. Han skall fara in och köpa det förhoppningsvis så glömmer han det

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.