onsdag 30 juli 2008

Sommar

Vilken attans sommar det är nu här. Idag har vi haft +28 grader i skuggan. Man har inte orkat göra någonting. Och ute har det inte gått vara. Jo jag har suttit mest i skuggan på bron hela eftermiddagen. Hundarna har jag spolat med slangen flera ggr under dan, till och med Snutte tyckte det var skönt till slut. Kita har när det varit som varmast legat under ett blött stort badlakan på bron. Tur man inte har den pälsen. Då hade nog jag dött.

Igår laddade jag ut nya sidan. Eller det är min gamla sida som jag haft ute förut, men det är mycket uppdateringar på den också har den nytt namn www.mlshund.se gå in där och kika om ni känner för det. Nu skall jag på en stund gå ut och träna hundarna när det blivit svalare ute. Sånt får man nästan hålla på med på natten nu.

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.