söndag 6 april 2008

Har varit och tränat Kita och Snutte idag. Kita fick göra läggande, ställande under gång, inkallning, framförgående och kamp.Det mesta gick ganska bra. Snutte fick gå fot, göra inkallning, platsliggning. Han hade lite svårt att ligga kvar när jag gick iväg men fattade det till slut. Så det mesta gick bra för han också.
Idag var det ingen fler än jag och våra hundar. Så nästa helg.
Söndag den 13 April kl 14.00Far jag sista gången till träningen på byn. Kommer det inte folk då så tränar jag våra hundar själv och när vi vill och kan. Far inte fram till träningen mer om det inte kommer fler hundägare nästa helg. Så ta nu chansen om ni vill träna era hundar med andra.

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.