torsdag 24 april 2008

Kanonväder

Igårkväll skulle jag blogga efter att vi ätit middag. Men det blev inte av gick upp och såg tv ett tag, somnade jättetidigt säkert innan småbarnen nästan. Flyttade bara över till sängen och fortsatte att sova. Men det var välbehövligt.
I förrgår såg vi ett jätteäckligt program på tvn det handlade om kamphundar. Där folk satsade på pengar på hundarna och stod och såg på när dom i stortsett dräpte varann. För det mesta gick det så i hundslagsmålen också att en av hundarna dog. För att kunna exportera hundarna till länder där de är förbjudna. Så ger uppfödaren ordinarie stamtavlan till hunden åt köparen, sen skriver dom ett fuskpapper på att det är en blandras mellan boxer och labrador. Det är ju helsjuka människor som håller på med de där hundarna och hundslagsmålen. Dom måste ju ha mindervärds komplex på något sätt eller också har de blivit klämda i bäckenet vid födseln. Nog om de idiotiska människorna nu jag blir förrbannad bara jag tänker på dem.
Jädrar vilket kanonväder här är nu. Solen skiner och 10 grader varmt har vi. Äntligen skall jag snart komma mig för att fara upp och hälsa på Lotta. Skall bli kul att fara dit och träffa henne. Nej nu ids jag inte skriva mera här nu skall jag pallra mig ut i det härliga vädret.

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.