lördag 26 april 2008

Idag var vi upp till Krokträsk med varor åt Kerstin och Rune. Vi tog hem 4 hjulingen därifrån den har varit garagerad där över vintern. Vi fick lyfta upp den på Cheva flaket, tur att den inte är så hemskt tung. Värre var det med all snö som var utanför höbodan där den stod. Bara Staffan har gått genom den så skall hundarna börja motioneras med den.Kita skall jag även cykla med isommar, behöver motion själv också.
När vi fått av den här på bron så sprang Kita runt den flera varv. Hon tycker om att springa med den. Har vi tur så är den kanske klar imorron så vi kan göra en tur. Snart är det 1:a maj och bras dax. Vi skall bara vara i byn då, troligen far vi här och kikar på brasan. Helgen efter skall jag åka iväg och hälsa på Lotta över helgen, det skall bli kul att äntligen träffa henne igen. Det är länge sen sist. Har saknat henne här i byn. Nu skall jag gå till dumburken ett tag och sen krypa till kojs.Ha det gott alla som är in här.


Kommentarer
Postat av: Emma
Nja, inte vet jag om Ikita tyckte om fyrhjulingen när jag & Tuija körde henne med den. Här uppe har det börjat smälta, får lite vårkänslor. Dock så snöade det i fredags, men det gör ingenting. Snön älskar vi här uppe, ja iallafall jag & hundarna.Hur är vädret där nere? Ha det bra & kram från oss.p.s om du ska svara på inlägget så svara i min blogg. d.s
2008-apr-27 @ 11:33

URL: http://emmawik.blogg.se

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.