söndag 7 december 2008

Frissan

Här har vi haft och har ännu svinkallt -21 grader är det ute. Imorse var jag med Mona till GK i Morjärv. Vi kom dit 20 min för tidigt dom öppnade först kl 12. Så vi fick köra runt i Morjärv innan vi kom in i affären. Handlade ingenting men jag skall fara upp dit sedan och köpa tjockfodrade skjortor som man kan ha som jacka jättesköna är dom och billiga 179kr.
Har varit till Eva (frissan) här i byn idag. Färgade håret och klippte det 2 timmar tog det. Det blev bra. För en gångs skull har jag rakt hår när jag kommer därifrån, annars brukar det vara mycket burr och lockar i håret. Jag blev då nöjd även om det tog en attans tid men det var det värt.

3 kommentarer:

Aila sa...

Vilken färg blev det? Det är roligt att skämma bort sig själv ibland, det skulle jag med behöva göra innan helgerna=)

Marlene´s blogg sa...

Hej Aila
Det blev brunt underhåret ljusa slingor och lite bruna slingor upptill. Jo man behöver skämma bort sig ibland. Det var skönt att få det gjort. Hon här i byn är billig också.
Ha det bra

Anonym sa...

Du har en utmaning att hämta i min blogg.

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.