tisdag 23 december 2008

Jul

Idag slutade jag jobbet kl 11. Så då for jag hem sen for jag och Staffan direkt till Boden och handlade sista julmaten. Så nu har jag gjort den sista julmaten klar. Griljerat skinkat och kokat nöttungan. Nu är det laxen som skall gravas och sillen som skall läggas in, men fisken till jul är Staffans bord. Imorron åker vi upp till svärmor och svärfar och firar jul med dem, där blir vi nog till efter tecknade filmerna kl 15. Sen åker vi hem och slappar.

God Jul
och
Gott Nytt År
Till alla er som är in här och läser.

1 kommentar:

Aila sa...

Det var väl fina möbler, vi skulle behöva nya soffor vi med. Vi har gjort tonvis med mat vi med idag. Köttbullar, janssons, legymsallad, skinka och revbensspjäll mm. Jag är mätt bara av lukten. Men det där med tunga får vara för mig (men skvallra inte för min mor för då kommer hon till Niemisel imorgon för hon älskar tunga) GOD JUL vi får väl prata i morgon.

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.