fredag 12 december 2008

Snöoväder

Herregud så det snöar här nu. Dom har lovat 40 cm med snö här nu ursch nu tycker jag det räcker. Staffan skall med sin brorsa iväg till Uppsala inatt, dom kommer hem söndag kväll. Så jag lär nog bli insnöad tur jag inte skall någonstans. I värsta fall får jag be Erik kommma och skotta vägen. Men det tror jag inte behövs.
Nu har äntligen höns flytten kommit igång. Mette var och hämtade 4 hönor här idag 4 till skall hon ta. När hon hämtat de 4 sista hönorna så skall jag städa upp därute, det skall bli skönt att få ordentligt rent därute hos dem också. Det har nästan blivit skitit på en gång när det varit så många. Nu har jag väntat på att Mette skall hämta de hon skall ha med städandet. Också går det framförallt mindre mat nu när det blir färre där.

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.