torsdag 4 december 2008

Vintertrött

Herregud så vintertrött jag har varit nu ett långt tag. Det beror då inte på att jag är ute för lite i luften för jag är ute med hundarna sågottsom varje dag. Hoppas det slutar snart, är less det nu. Nog om det nu
I Måndags började jag vara istället för en på matbeställningarna för pensionärerna. Så i veckan har det varit en hel del nytt på jobbet. Kul har det varit att göra något annat där också. Men lite väl hektiskt eftersom jag är istället för våran bas på våran avdelning också. Idag högg jag Maria (Basen) och sa att jag SKA ha löneförhöjning om jag skall hålla på och vicka för Håkan. Det är bara att hålla tummarna.
Efter middan idag så såg jag tjafset Glamour dom är ju inte riktigt kloka i den där serien, skulle inte idas se det varje dag det är. Efter det så har jag varit ute och rensat hos Snutte i hagen, pälsvård har det varit. Nu skall jag röja undan litegrann här inne i huset. Sen skall jag pallra mig ut på prommis med Kita så att jag inte somnar innan 21 igen. Tänkte försöka mig på senare promenader nu.

1 kommentar:

Aila sa...

Du är nog inte ensam om att vara vintertrött, jag har städat idag och jag trodde inte jag skulle orka göra färdigt. Det är en mörk tid men lite bättre när man fick upp stakar och stjärn förra helgen=)

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.