onsdag 24 december 2008

Julafton

Nu har vi varit i Krokträsk och firat jul med Staffans föräldrar. Där var också Marianne och Gunnar, Jonny, Martin och Linda. Kul att alla syskonen var hemma hos Rune och Kerstin det har inte hänt ofta till jul, fördetmesta har det bara varit vi och Jonny som varit där.
Vi åt jättegod mat där. All mat som har med julen att göra hade Kerstin eller istortsett all mat, lutfisken hade hon inte den saknade jag litegrann. Rune hade beställt en stock snus med oss så den fick han i julklapp och 4 godisburkar, åt Kerstin gav vi en fruktkorg. Åt varandra har inte Staffan och jag köpt några julklappar, eftersom vi köpte rumsmöbler. Jo jag har varit lite olaglig och köpt en almanacka och en plånbok för hans gamla plånbok var slut, på paketet skrev jag att det var från hundarna. Imorron kommer Nettan, Tom och Nicklas hit. Då skall vi ha lite jul med dem också det ska bli kul att ha dom här till jul, annars brukar vi träffas hos Rune och Kerstin till jul.
God fortsättning på julen

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.