lördag 13 december 2008

Ström avbrott

Här har det kommit en helsickes massa snö natten mot idag och idag. Till följd av att vi varit utan ström sågottsom hela dan, 9 imorse for den och har bara kommit tillbaks korta snuttar hela dagen. 21.30 kom den tillbaks för gott. Så jag och hundarna har haft mysstund här hemma. Till och med Snutte har varit inne hela dan. Men när han ätit i em ville han ut igen.
Pratade tidigare med äldsta syrran för ett tag sen. Hon hade pratat med våran bror. Dom hade varit utan ström i Älvsbyn sedan igår någon gång. Nej nu skall jag pallra mig till sängs. Ha det bra allihopa

1 kommentar:

Aila sa...

Din bror och hans fru var utan ström i 2 dygn, redan andra dagen började ledan sätta in. Vi har 2 345 kvisthål i taket i vardagsrummet, ett värmeljus från eldorado brinner ´35 minuter längre än ett från ica. Saker jag inte hade vetat om vi inte varit strömlösa, så det var ju bra att vi var det då. Kunskap är aldrig fel=)=)

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.