lördag 20 december 2008

Möbller

Förra söndan satt jag och tittade på blocket efter hörnsoffor som var fräscha. Hittade en hörnsoffa i skinn som såg ut jättefräsch på bilden, lite komiskt när jag bläddrade ner till telefon nummret då jag såg namnet så upptäckte jag att det nog var en på jobbet som sålde den. Så jag frågade han morronen efter när jag kom till jobbet. Och det stämde. Så jag bokade alla möblerna han hade på annonsen, 1 hörnskinnsoffa, rumsbord med marmorskiva och ett hörndatabord. Inte för att vi behöver flera databord. Men Staffan kom på att vi köper det också så kan vi ha en dator nere också. Nu på en stund skall vi åka in och hämta möblerna. Det skall bli kul att få nytt i tv rummet. Staffan gråter nog blod nästan när hans rosa soffa åker ut på bränn högen. Hihi. Den är sliten och lite hål i dynorna så den passar på bränn högen.

Inga kommentarer:

Mls hund

Handlar om mig, mina hundar + annat smått och gott.
Jag vet det är in många här och läser, ni får gärna skriva en hälsning när ni ändå är in här.